Noua gamă de anvelope Conti CrossTrac a fost proiectată în baza celor mai recente tehnologii ale anvelopelor pentru camioane și experienței îndelungate a Continental, ținând cont de faptul că anvelopa trebuie să răspundă la cerințele unor utilizări foarte diferite. Rezultatul este o flexibilitate echilibrată cu durabilitate, tracțiune și robustețe de excepție pentru condițiile solicitante ale unui teren accidentat, precum și performanțe optime pe șosele - o gamă de anvelope flexibilă și adaptivă conform cerințelor operațiunilor dvs. comerciale. În plus, cu anvelopele premium de la Continental, beneficiați de o soluție completă pentru afacerea dvs.: anvelopele Conti CrossTrac sunt ideale pentru soluțiile de monitorizare digitală a anvelopelor ContiConnect™ si ContiPressureCheck™. Și după ce s-au uzat, se vor bucura de o a doua viață drept parte din ContiLifeCycle™.
Cu rezistența lor îmbunătățită împotriva ciobiturilor, tăieturilor și fisurilor, anvelopele Conti CrossTrac se dovedesc a fi adevărații cai de povară pentru toate utilizările pe teren accidentat și în condiții adverse.
Anvelopele Conti CrossTrac îndeplinesc toate cerințele dvs. referitoare la deplasările pe șosele: acestea asigură un kilometraj ridicat, manevrabilitate excelentă și un consum redus de combustibil.
De obicei, căile de rulare optimizate pentru tracțiune, cu caneluri late, asigură o uzură mai avansată și mai rapidă pe șoselele pavate uscate. Însă cu noul profil al benzii de rulare și compușii de ultimă generație, noua anvelopă Conti CrossTrac asigură echilibrul perfect dintre performanțele de pe teren accidentat și cele de pe șosele.
Un tip distinctiv de negru de fum activ din amestecul compușilor asigură o rezistență impresionantă împotriva tăieturilor și stabilitate împotriva perforațiilor.
O cantitate extra ridicată de cauciuc natural garantează robustețe excelentă și rezistență împotriva ciobiturilor și tăieturilor.
Îmbinarea a diferiți compuși pentru partea exterioară și cea interioară permite echilibrarea a diferite cerințe legate de utilizări opuse. Compusul bazei este optimizat pentru o rezistență redusă la rulare, în timp ce compusul pentru partea exterioară este proiectat pentru tracțiune optimă.