Produse pentru Transport

Fleet yard

Efectele asupra afacerii dvs.

Vor fi noile reglementări și VECTO relevante pentru afacerea dvs.?

Pe scurt: Afacerea dvs. va benefica de o transparență mai mare și o eficiență a consumului îmbunătățită.

Noul set de reglementări pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon (CO₂). Pentru a obține reducerea emisiilor, producătorii de camioane trebuie să investească în dezvoltarea de tehnologii care fac vehiculele lor mai eficiente din punctul de vedere al consumului, deoarece consumul de combustibil este direct legat de emisii. Standardizarea modului în care emisiile de CO₂ provenite de la vehiculele grele sunt măsurate prin intermediul VECTO ar trebui să aibă beneficii importante pentru flote. Cel mai important aspect este faptul că această standardizare are potențialul de a contribui la scăderea costurilor, ceea ce va face ca flota dvs. să folosească mai puțin combustibil, în același timp emițând mai puțin CO₂, dar și de a oferi o transparență mai mare atunci când este vorba de compararea diverselor configurații de vehicule.

În timp ce reglementările curente vizează producătorii de camioane, sunt așteptate în curând reglementări suplimentare ce vor viza și operatorii de flote.

Înapoi
Reglementări emisii de CO₂, VECTO și eficiența consumului de combustibil

Îmbunătățirea eficienței consumului de combustibil

Prin încurajarea producătorilor să reducă emisiile vehiculelor lor, programul de reducere al CO₂ (Regulamentul UE 2019/1242) și VECTO vor duce la dezvoltarea de tehnologii de economisire a combustibilului. Fie că acestea înseamnă mai multe camioane hibride sau reducea suplimentară a rezistenței la rulare a anvelopelor, rezultatul este același: scăderea costurilor de operare a flotelor.

În conformitate cu ACEA (Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile), care afirmă, de asemenea, că combustibilul reprezintă 30% din costurile de operare: „Eficiența consumului de combustibil este unul dintre cei mai importanți factori competitivi în dezvoltarea și vânzarea camioanelor și autobuzelor. De aceea, forțele pieței asigură progresul continuu în economisirea de combustibil și reducerea emisiilor de CO₂.”

Noile obiective de reducere a emisiilor de CO₂ pun accentul și mai mult pe acest lucru, influențând în același timp procesul de cumpărare. Până în prezent, operatorii de vehicule grele considerau că achiziționarea vehiculului potrivit pentru afacerea lor nu era simplă. Există o mare varietate de vehicule disponibile și niciun standard pentru comparația lor.

Control și transparență crescute

Unul dintre marile beneficii ale VECTO va fi introducerea transparenței în procesul cumpărării de camioane și mai mult control pentru cumpărător. Datele introduse în simularea VECTO de către toți producătorii vor fi certificate folosind aceleași procese. Consumul de combustibil al vehiculului va fi susținut de date comparative certificate, pentru că VECTO va indica rezultatele pentru diferite configurații de echipament care economisește combustibil. Acest lucru înseamnă că cumpărătorii vor primi un „fișier de informare a clientului” de la dealer, împreună cu fiecare vehicul nou. Consumul de referință și valorile de performanță privind emisiile de CO₂ vor permite cumpărătorilor să compare cu acuratețe camioane similare la dealer.

Din moment ce datele includ valorile de rezistență la rulare pentru toate anvelopele vehiculelor, cumpărătorii vor putea folosi această informație pentru a personaliza camioanele în funcție de tipul de activitate pe care îl vor avea și vor putea vedea care anvelope sunt mai potrivite, din moment ce acest aspect depinde foarte mult de profilul misiunii flotei. 

Comisia Europeană speră că piața se va reglementa de la sine. Camioanele care consumă mai multă benzină vor fi scoase din uz pe măsură că scad vânzările. Camioanele mai „curate” vor avea un succes mai mare, stimulând mai multă inovație din partea producătorilor, pe măsură ce aceștia vor căuta să vândă vehicule tot mai eficiente.

Dar adevăratul câștigător va fi mediul înconjurător, datorită reducerii semnificative a emisiilor de CO₂.

Înapoi