Produse pentru Autoturisme / Autoutilitare / 4x4

stage_image

Servicii Media

Continental devine unul dintre cei cinci Parteneri principali ai Turului Franţei în 2019

18/02/2019

  • Continental, partener oficial al Turului Franţei din 2018 până în 2022, îşi îmbunătățește nivelul de sponsorizare la nivelul de Partener principal al cursei în 2019
  • În acest an, şase echipe vor concura pe anvelope Continental
  • Continental va echipa vehiculele oficiale ale Turului cu anvelope auto premium 

Hanovra, 18 februarie 2019. În data de 6 iulie, atunci când Turul Franţei începe cu Grand Départ în Bruxelles, Continental îşi va începe primul an ca unul dintre cei cinci Parteneri principali ai Turului – pe lângă LCL, E.Leclerc, Krys şi Skoda. Partenerii principali beneficiază de vizibilitate îmbunătăţită, chiar şi atunci când câştigătorii fiecărui stagiu îşi primesc trofeele.

Nikolai Setzer, Member of the Executive Board of Continental and Head of Tire Division

„A fi un sponsor al Turului Franţei înseamnă potrivirea perfectă cu produsele şi valorile noastre corporative,” afirmă Nikolai Setzer, Membru al Consiliului administrativ al Continental AG şi Liderul Diviziei Anvelope. „După un an ca partener mai mic şi ca sponsor oficial de anvelope, acum ne face plăcere să jucăm un rol major în cea mai mare cursă de ciclism din lume. A fi un partener care câştigă podiumul ne permite să obţinem o vizibilitate mai mare pentru anvelopele noastre de înaltă tehnologie care se bazează nu numai pe siguranţa pe şosea dar şi pe o pasiune pentru victorie.”

Christian Prudhomme, Director al Turului Franţei, adaugă: „Bucuria de a câştiga o etapă este o emoţie zilnică în cadrul Turului Franţei. Ciclistul care îşi ridică mâinile la linia de sosire, indiferent dacă este pentru prima dată un câştigător sau îşi obţine singura victorie din carieră, cu siguranţă trăieşte unul dintre cele mai importante momente din viaţa sa. Continental îşi asociază imaginea cu aceste trăiri, care sunt de asemenea legate de noţiunea de performanţă, apărată la nivelul de mai ridicat de marca de anvelope. Campionii Turului, de la Bruxelles până la Paris prin Saint-Etienne, Tourmalet sau Nîmes, se vor recunoaşte în această căutare a excelenţei care defineşte Continental.” 

În acest an, şase echipe World Tour (Sky, FDJ, Movistar, Bahrain-Merida, Katusha-Alpecin, Sunweb) vor concura pe anvelopa de top Competition Pro LTD de la Continental, proiectată special şi fabricată manual în Korbach, Germania. În plus, şoferii vehiculelor oficiale ale Turului Franţei se vor bucura de performanţele celei mai recente anvelope pentru automobile de la Continental, PremiumContact 6, care este fabricată în Sarreguemines, Franţa. Aşadar, când vine vorba de anvelope, Turul Franţei este o poveste de succes franco-germană.

Fiind unul dintre cei cinci Parteneri principali ai evenimentului, Continental se va bucura de o vizibilitate mai bună pe tot parcursul Turului. Logo-ul Continental va apărea pe arcada de deasupra liniei de sosire, precum şi pe arcada „flamme rouge”, la un kilometru de la linia de sosire. După fiecare etapă, un reprezentant Continental va prezenta trofeul câştigătorului etapei pe podium.

Compania tehnologică îşi utilizează de asemenea parteneriatul cu Turul Franţei pentru a-şi promova strategia „Vision Zero”, pentru o lume fără decese pe şosea, vătămări sau accidente. În acest an de asemenea, fabricantul de anvelope va utiliza atracţia magnetică a cursei pentru a încuraja şoferii şi cicliştii să fie mai atenţi unii la ceilalţi prin campaniile sale „Sharing the Road” şi „Stay Wider of the Rider”. Şi pe site-ul său web, Continental va oferi fanilor Turului sfaturi privind cum să ajungă la şi de la diverse etape în siguranţă. În plus, cu mult timp înainte ca cicliştii să treacă pe acolo, producătorul de anvelope va oferi din nou verificări mobile ale anvelopelor în mod gratuit pentru vehiculele parcate de-a lungul traseului. Pe traseu, pentru prima dată, virajele periculoase vor fi evidenţiate pentru ciclişti şi şoferii vehiculelor de asistenţă cu semne de avertizare speciale în culoarea galbenă luminoasă a Continental.

Istoricul fabricării anvelopelor în cadrul Continental începe din 1892 când s-a produs prima anvelopă de bicicletă „Pneumatică” umplută cu aer, iar prima anvelopă de automobil a urmat în 1898. Acest lucru face Continental să fie producătorul de anvelope cu cea mai mai îndelungată tradiţie din Germania. În prezent, compania lucrează pentru a-şi îmbunătăţi anvelopele pentru vehicule pe două roţi şi pentru automobile, prin utilizarea câtorva dintre aceleaşi tehnologii. De exemplu, compusul „Black Chili” furnizează aderenţă ridicată nu numai în anvelopele de bicicletă Continental dar şi în anvelopele auto de înaltă performanţă.

Kai Rühling

Radu Stan

Marketing Communications Specialist

Continental Automotive Products SRL
Avram Imbroane, nr.9
300129 Timișoara

Telefon: +40 356 404 200
Fax: +40 356 404 371
E-mail: ioan.radu.stan@conti.de