You are currently at our Romania website. We also offer a wide range of products with direct customer service in many locations worldwide.
All locations



Detalii tehnice

Performanțe excelente pe zăpadă pentru o plăcere extraordinară la șofat.

Interconectarea și corelarea sunt întotdeauna factori cruciali atunci când vine vorba de tracțiune și accelerație pe drumurile acoperite cu zăpadă. Datorită construcției speciale a lamelelor de tracțiune, profilul rămâne întotdeauna flexibil pentru o mai bună adaptare pe sol acoperit cu zăpadă. În plus, canelurile pentru zăpadă nou proiectate îmbunătățesc colectarea și comprimarea zăpezii în canelurile circumferențiale principale care se leagă de cristalele de zăpadă de pe drum. Această interconectare crește semnificativ confortul tracțiunii și manevrabilității pe drumurile acoperite cu zăpadă.

Cele mai bune performanțe la frânare pentru siguranță maximă.

Elementele de profil mai rigide înseamnă forțe mai mari pentru drumurile uscate de iarnă – ceea ce duce la o performanță de frânare extinsă. Prin urmare, blocurile nervurii sunt separate doar prin caneluri laterale subțiri care formează o nervură rigidă sub acțiunea forțelor în timpul frânării. 

Rezultatul: distanță de frânare mai scurtă, în special pentru condusul sportiv în condiții de iarnă.

Performanțe excelente de manevrabilitate și precizie perfectă a direcției.

O pată de contact mai mare oferă control sporit. Din acest motiv, anvelopele WinterContact™ TS 860 S au fost prevăzute cu blocuri mai late și mai mari pe umărul exterior, mărind rigiditatea laterală și suprafața de contact. Efectul este controlul maxim și precizia direcției în viraje pe drumuri uscate de iarnă.

Rezistență foarte mica la rulare pentru un consum mic de carburant.

Datorită combinației sale de compus inovator, profil și structură, anvelopa WinterContact™ TS 860 S reduce eficient rezistența la rulare pentru economii mai mari de carburant – fără a compromite siguranța.



Tehnologie

Sistemul SSR e o tehnologie de rulare pe pană dezvoltată de Continental mai ales pentru anvelope cu secțiune transversală mică, tehnologie ce păstreazaă compatibilitatea anvelopelor cu jantele standard.

Principiul SSR se bazează pe un perete lateral ranforsat autoportant. În cazul unei pene, acesta previne ca peretele lateral să fie prins între jantă și carosabil și ca anvelopa să sară de pe jantă, ceea ce face ca roata de rezervă să nu mai fie necesară. Faptul că nu mai se transportă o roată în plus reduce greutatea vehiculului ceea ce îmbunătățește consumul de carburant. De asemena va elibera un volum de până la 80 de litri în portbagaj. Montarea pe toate cele 4 poziții e foarte recomandată chiar dacă nu e obligație legală, iar repararea lor nu e permisă.

SSR și alte tehnologii se aplică anumitor game de produse / dimensiuni.

SSR

ContiSilent™ e o tehnologie de reducere a emisiilor de zgomot dezvoltată de Continental. E concepută pentru a reduce zgomot interior indiferent de suprafața de rulare. Anvelopele ContiSilent™ sunt prevăzute cu un absorbant în interiorul anvelopei, o spumă poliuretanică, lipită pe zona căii de rulare cu un adeziv special. Indiferent de temperatură, structura spumei rămâne la fel. ContiSilent™ duce la reducerea zgomotului interior cu până la 9 dB(A), în funcție de tipul vehiculului, viteză și suprafață carosabilă.

ContiSilent și alte tehnologii se aplică anumitor game de produse / dimensiuni.

ContiSilent

Descărcări

pdf 1 MB


Mai aveți întrebări?

Suntem aici.

Suntem bucuroși să vă răspundem la toate întrebările și să vă sprijinim cu expertiza noastră în anvelope.




Căutaţi un distribuitor?