Produse pentru Autoturisme / Autoutilitare / 4x4
Prin design-ul său unic, ContiWinterContact™ TS 850 vă oferă performanță superioară la frânare pe drumuri pe timp de iarnă și manevrabilitate și aderență desăvârșită în situațiile de condus extrem.
ContiWinterContact™ TS 850 folosește un compus unic pentru a adresa la cele mai dure suprafețe ale carosabilului, asigurând o performanță remarcabilă la frânare și ajutându-vă să vă opriți mai repede.
Revista germană Auto Bild a publicat în ediția Nr. 40 rezultatele Testului Anvelopelor de Iarnă 2015. Dimensiunea testată a fost 185/60 R15 T, vehiculul de test un VW Polo.
Rezultat pentru ContiWinterContactTM TS 850 (185/60 R15 T): Câștigător
Despre anvelopa ContiWinterContact TS 850 (185/60 R15 T):
+ câștigătorul are performanțe bune cu cele mai bune rezultate la toate criteriile
+ manevrabilitate pe zăpadă și pe carosabil ud
+ precizie bună a direcției
+ rezerve la acvaplanare
+ confort bun
- randament kilometric mediu
- preț
Revista Germană Auto Zeitung a publicat în ediția 21/2015 rezultatele Testului Anvelopelor de Iarnă 2015. Dimensiunea testată a fost 185/65 R15 T/H, iar vehiculul de test un Opel Corsa 1.0 Turbo.
Rezultat pentru ContiWinterContactTM TS 850 (185/65 R15 88/92 T/H): Câștigător
Despre anvelopa ContiWinterContact TS 850 (185/65 R15 88/92 T/H):
+ cea mai bună pe carosabil ud "Conti este pe carosabil ud în propria ligă"
+ anvelopă foarte sigură și bine echilibrată
+ cea mai bună la frânare pe ud și pe zăpadă
+ siguranța cea mai bună pe ud și pe zăpadă
+ caracteristici stabile pe carosabil uscat
- rezistență la rulare moderată
Cluburile automobilistice ADAC (D) / OEAMTC (A) / TCS (CH) împreună cu organizația de consum Stiftung Warentest (D) au publicat rezultatele Testului anvelopelor de iarnă 2014 pe paginile lor de internet (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch / www.test.de ):
- 195/65 R15 T (pe vehicul de test Golf VII)
- 175/65 R14 T (pe vehicul de test VW Polo)
Calificativ pentru ContiWinterContactTM TS 850 (195/65 R15 T): "Bine"
Despre anvelopa ContiWinterContact TS 850 (195/65 R15 T):
+ anvelopă bine echilibrată
+ cea mai bună anvelopă pe uscat, zăpadă, gheață și la uzură
+ cel mai mic consum de carburant
Revista germană Auto Zeitung a publicat în ediția 21/2014 rezultatele Testului anvelopelor de iarnă 2014. Dimensiunea testată a fost 205/55 R16 91H, vehiculul de test Seat Leon 1,4 TSI ACT. Testul a fost realizat de Auto Zeitung în următoarele locații:
- Nokian Ivalo, Finlanda (teste de iarnă)
- Goodyear Mireval, Franța (teste pe ud și pe uscat)
Calificativul pentru ContiWinterContactTM TS 850: "Câștigător"
Despre anvelopa ContiWinterContact TS 850:
+ anvelopă foarte sigură pe zăpadă. carosabil ud sau uscat
+ Regele Zăpezii "Schnee-König"
+ consum mic de carburant
+ protecție bună la acvaplanare și stabilitate pe carosabil ud
Revista germană auto motor und sport (ams) a publicat în ediția 20/2014 rezultatele Testului anvelopelor de iarnă 2014. Dimensiunea testată a fost 205/55 R16 H pe un VW Golf. Testul a fost realizat de către ams la următoarele locații:
- Nokian, Ivalo/Finlanda (teste de iarnă)
- Contidrom, Jeversen/Germany (teste pe ud și pe uscat).
Calificativul pentru ContiWinterContactTM TS 850: "Foarte recomandat"
Despre anvelopa Continental TS 850:
+ performanță bună pe zăpadă
+ anvelopa cea mai bine echilibrată
+ rezistență mică la rulare
+ cea mai bună pe carosabil ud
- comportament dinamic pe zăpadă, nerecomandat la autovehicule fără ESP
Organizația Germană ACE (Automobil Club Europa), GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) și ARBÖ (Auto-, Motor- und Radfahrerbund Österreich) au publicat rezultatul Testului anvelopelor de iarnă 2014 (www.gtue.de). Dimensiunea testată a fost 205/55 R16 H, iar vehiculul de test un VW Golf VII.
Calificativul pentru ContiWinterContactTM TS 850: "Foarte recoimandat"
Despre anvelopa ContiWinterContact TS 850:
+ cea mai bună anvelopă pe carosabil ud
+ cea mai bună la frânarea pe carosabil ud
+ dezvoltare excelentă a inginerilor
În ediția din Noiembrie 2013, AutoBild sportscars (D) a publicat rezultatul testului de anvelope de iarnă 2013. Dimensiunea testată a fost 225/50 R17 V, vehiculul de test un BMW seria 3.
Calificativul pentru ContiWinterContactTM TS 850: "ce mai bună"
Despre anvelopa ContiWinterContactTM TS 850:
+ exepertul iernii cu caracteristici bune în orice condiții de vreme
+ aderență bună în viraje
+ distanță scurtă de frânare pe drumuri uscate sau cu zăpadă
+ rezistență la rulare bună
+ confort sporit
Revista germană Auto Bild a publicat în ediția 40/2012 rezultatele Testului de anvelope de iarnă 2013. Dimensiunea testată a fost 195/65 R15 H, vehiculul de test VW Golf VII.
Calificativul pentru ContiWinterContactTM TS 850: "recomandat"
Despre anvelopa ContiWinterContactTM TS 850:
+ manevrabilitate pe zăpadă și ud
+ acvaplanare bună
+ rezistență la rulare mică
Anvelopele cu performanțe ridicate la aderența pe carosabil ud (clasa A si B) au o distanță mai mică de frânare, așadar sunt mai sigure in condiții de ploaie. La fel ca și clasificarea pentru consumul de combustibil, clasa D nu se folosește iar pentru pentru clasa G nu sunt intenții de folosire.
Anvelopele contribuie cu până la 20% din consumul de combustibil al vehiculului, astfel încât, dacă doriți să rulați mai mulți kilometri cu un plin de combustibil, trebuie să alegeți anvelope cu o eficiență ridicată a consumului de combustibil. În plus, se va diminua si emisia de CO2. Se reduce rezistența la rulare, de exemplu, energia consumată când anvelopele se rotesc. Astfel, cu cât energia la rulare este mai mică, cu atât consumul de combustibil si emisiile de CO2 se reduc. Diferența dintre anvelopele clasa A si clasa G a etichetei EU, pot conduce la o economie de carburant de 6 litri in 625 de mile.
Acesta este zgomotul extern produs de anvelope și este măsurat în decibeli. Cu cât sunt mai multe bare pe etichetă, cu atât sunt mai zgomotoase anvelopele.
Utilizăm module cookie pentru a asigura faptul că vă oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru web. Faceți clic aici pentru a afla mai multe sau pentru a schimba setările dvs. privind modulele cookie.