Detalii tehnice

Performanță remarcabilă în orice condiții pe timp de iarnă.

Blocurile de umăr rigide oferă o stabilitate remarcabilă în viraje.

Manevrabilitate și frânare extraordinare pe carosabil uscat.

Structura benzii de rulare în formă de bandă în zona centrală, similară cu cea a anvelopelor de vară, asigură cele mai scurte distanțe de frânare pe drumurile uscate.

Siguranță foarte bună la acvaplanare.

Lamelele mai groase cu distanțierele lor din interiorul anvelopei țin lamelele deschise când trec prin suprafața de contact cu solul. Acest lucru face ca lamelele să se umple cu mai multă zăpadă, crescând aderența suplimentară pe drumurile de iarnă.

Tehnologii

Sistemul SSR e o tehnologie de rulare pe pană dezvoltată de Continental mai ales pentru anvelope cu secțiune transversală mică, tehnologie ce păstreazaă compatibilitatea anvelopelor cu jantele standard.

Principiul SSR se bazează pe un perete lateral ranforsat autoportant. În cazul unei pene, acesta previne ca peretele lateral să fie prins între jantă și carosabil și ca anvelopa să sară de pe jantă, ceea ce face ca roata de rezervă să nu mai fie necesară. Faptul că nu mai se transportă o roată în plus reduce greutatea vehiculului ceea ce îmbunătățește consumul de carburant. De asemena va elibera un volum de până la 80 de litri în portbagaj. Montarea pe toate cele 4 poziții e foarte recomandată chiar dacă nu e obligație legală, iar repararea lor nu e permisă.

SSR și alte tehnologii se aplică anumitor game de produse / dimensiuni.

SSR


Mai aveți întrebări?

Suntem aici.

Suntem bucuroși să vă răspundem la toate întrebările și să vă sprijinim cu expertiza noastră în anvelope.




Căutaţi un distribuitor?