La noua anvelopă ContiWinterContactTM TS 810, muchiile suplimentare de pe centrul anvelopei dar și de pe marginea interioară îmbunătățesc semnificativ aderența pe zăpadă.
În plus, canelurile profilului asimetric, concepute special pentru această anvelopă, sunt cu 20% mai largi în interiorul anvelopei. Aceste caneluri acaparează mai multă zăpadă și îmbunătățesc astfel tracțiunea.
Separatori inovativi de caneluri previn închiderea acestora la contactul cu carosabilul, făcând astfel posibilă acumularea unei cantități mai mari de zăpadă cu până la 20%, îmbunătățind astfel tracțiunea și stabilitatea pe zăpadă.
Cu ajutorul noilor polimeri speciali pentru carosabil ud, noua anvelopă ContiWinterContactTM TS 810 are performanțe superioare pe carosabil ud fără a compromite performanțele pe zăpadă. Negrul de fum activ din compuși îmbunătățesc semnificativ stabilitatea anvelopei. Durabilitatea și flexibilitatea în timp a anvelopei este crescută cu ajutorul plasticizatorilor reactivi din compus.
Conceptul special al profilului asigură performanțe excelente pe carosabil ud pentru anvelopele ContiWinterContactTM . Pentru a reduce riscul de acvaplanare, numărul de canale circumferențiale ce preiau apa pe timp de ploaie a fost adaptat la lățimea anvelopei. Anvelopa ContiWinterContact TS 810 are trei canale, iar la lățimi mai mari de 225 mm, patru canale.
Pe întreaga suprafață a profilului există mai mulți indicatori vizuali de uzură.
ContiSeal™ este o tehnologie dezvoltată de Continental pentru a etanșeiza daunele cauzate de obiecte ascuțite căii de rulare. În cazul penetrării unui obiect străin, cum ar fi un cui, schimbarea roții imediat nu e necesară, iar găurile rămân etașeizate chiar dacă obiectul ce a pătruns se desprinde.
ContiSeal™ e un strat vâscos și lipicios pe interiorul anvelopei. E aplicat în zona căii de rulare. ContiSeal™ închide 80% din înțepături și astfel reduce riscul de pană semnificativ. Anvelopele ContiSeal™ sunt marcate vizibil pe peretele lateral și sunt compatibile cu jantele standard.
ContiSeal și alte tehnologii se aplică anumitor game de produse / dimensiuni.
Sistemul SSR e o tehnologie de rulare pe pană dezvoltată de Continental mai ales pentru anvelope cu secțiune transversală mică, tehnologie ce păstreazaă compatibilitatea anvelopelor cu jantele standard.
Principiul SSR se bazează pe un perete lateral ranforsat autoportant. În cazul unei pene, acesta previne ca peretele lateral să fie prins între jantă și carosabil și ca anvelopa să sară de pe jantă, ceea ce face ca roata de rezervă să nu mai fie necesară. Faptul că nu mai se transportă o roată în plus reduce greutatea vehiculului ceea ce îmbunătățește consumul de carburant. De asemena va elibera un volum de până la 80 de litri în portbagaj. Montarea pe toate cele 4 poziții e foarte recomandată chiar dacă nu e obligație legală, iar repararea lor nu e permisă.
SSR și alte tehnologii se aplică anumitor game de produse / dimensiuni.
Suntem bucuroși să vă răspundem la toate întrebările și să vă sprijinim cu expertiza noastră în anvelope.