Produse pentru Autoturisme / Autoutilitare / 4x4
ContiSportContact™ 5 se adaptează la suprafața carosabilului, asigurând o aderență îmbunătățită și manevrabilitate la accelerare și în viraje.
Cu Tehnologia Black Chilli, ContiSportContact™ 5 este reactiv, oferind distanțe mai scurte de frânare pe carosabilul ud și uscat.
Compoziția unică a anvelopei asigură o rezistență la rulare considerabil redusă - pentru un randament kilometric crescut și consum redus de combustibil.
Revista germană Auto Zeitung a publicat în ediția 6/2016 rezultatele Testului Anvelopelor de Vară 2016. Dimensiunea testată a fost 225/45 R 17, vehiculul de test BMW 118d.
Rezultatul independent al experților din test pentru anvelopa ContiSportContactTM 5: Câștigător test
+ Cea mai bună la frânare pe carosabil ud sau uscat
+ aderență foarte bună pe carosabil ud
+ Conti este cea mai bună
- rezistență la rulare destul de mare
Revista germană "sport auto" a publicat în ediția 05/2014 rezultatele unui test pentru anvelope de vară UHP. Dimensiunea testată a fost 225/40 R18 Y iar vehiculul de test un VW Golf GTI.
Testul a fost realizat de sport auto pe circuitul Contidrom din Jeversen/Wietze.
Calificativul pentru ContiSportContactTM 5: "Recomandat"
Despre anvelopar ContiSportContactTM 5:
+ Cea mai bună la acvaplanare
+ Bună la virarea pe carosabil ud
- deficitară la frânarea pe carosabil ud
- nu se recomandă la vehicule fără ESP
În ediția din Martie 2014, revista Auto Bild Allrad (D) a publicat rezultatele testului de anvelope de vară 4x4. Dimensiunea testată a fost 255/55 R18 V/W/Y, vehiculul de test un BMW X5.
Testul a fost realizat de către Auto Bild Allrad împreună cu Continental în Uvalde/Texas.
Calificativul pentru ContiSportContactTM 5 SUV: "Câștigător"
Despre anvelopa ContiSportContactTM 5 SUV:
+ anvelopă de vară foarte bine echilibrată
+ distanțe foarte scurte de frânare
+ manevrabilitate precisă
- prețul
- tracțiune mediocră pe iarbă udă
Revista germană "Auto Zeitung Allrad" a publicat în ediția 02/2014 rezultatele unui test de anvelope de vară SUV. Dimensiunea testată a fost 255/50 R19 W/Y iar vehiculul de test un Mercedes ML 350.
Testul a fost realizat de Auto Zeitung Allrad pe circuitul Continental din Uvalde/Texas.
Calificativul pentru ContiSportContactTM 5 SUV: "Câștigător"
Despre anvelopa ContiSportContactTM 5 SUV:
+ cea mai bună pe carosabil ud, uscat și la frânarea off-road
+ per total cea mai bună pe carosabil uscat
+ per total cea mai bună pe off-road
+ cea mai bună la rezistența la rulare
Organizația ACE (Auto Club Europa) și GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) au publicat rezultatele tesului de anvelope de vară 2014. Dimensiunea testată a fost 225/45 R17 iar vehiculul de test un VW Golf și un Seat Leon.
Calificativul pentru ContiSportContactTM 5: "Foarte recomandat (Câștigător)"
Despre anvelopa ContiSportContactTM 5
+ cea mai bună la frânarea pe carosabil ud și uscat
Revista germană "Auto Zeitung" a publicat în ediția Nr. 6, 2014 rezultatele unui test de anvelope de vară pentru dimensiunea 225/50 R17 W/Y. Vehiculul de test a fost un BMW 320i 170PS.
Calificativul pentru ContiSportContactTM 5: "Câștigător"
Despre anvelopa ContiSportContactTM 5
+ cea mai bună la frânare pe uscat
+ rezistență la rulare mică
+ bună la frânarea pe ud și sigură la manevrabilitatea pe ud
- doar mediocră la acvaplanare
"Nu contează dacă drumul e ud sau usca: Câștigătorul testului, Continental ContiSportContactTM 5 merge nu doar foarte rapid ci și foarte sigur"
Cluburile Automobilistice ADAC (D) / OEAMTC (A) / TCS (CH)
au publicat rezultatele testului anvelopelor de vară pe paginile lor de internet.
( www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch)
- 225/45 R17 W/Y (testat pe un Skoda Oktavia)
- 185/60 R15 H (testat pe un VW Polo)
Testele au fost realizate de către cluburi pe următosarele circuite:
- Toate criteriile referitoare la carosabil ud și consum de carburant: Contidrom, Jeversen, Germany.
- Manevrabilitate și frânare pe carosabil uscat: Bridgestone, Rome, Italy.
- Randament kilometric 225/45 R17: ADAC outdoor test, Landsberg, Germany.
- Randament kilometric 185/60 R15: Bridgestone, Rome, Italy.
- Teste la mare viteză făcute de TU Darmstadt, Germany.
Calificativ pentru ContiSportContactTM 5: "Bine" (Câștigător)
Despre anvelopa ContiSportContactTM 5
+ anvelopă bine echilibrată
+ cea mai bună pe carosabil ud
+ bună pe carosabil uscat
+ consum mic de carburant
Rezistența redusă la rulare economisește combustibil și reduce emisiile de CO2. Anvelopele de clasă A oferă cel mai bun consum de combustibil, consumul de combustibil crescând până la clasa E.
The wet grip rating indicates how well the tire will perform in wet conditions, with performance graded from class A down to class E. A high grade means short braking distances on wet roads.
Acesta este zgomotul exterior de rulare generat de anvelopă, măsurat în decibeli. Eticheta arată nivelul de zgomot evaluat în clase de la A până la C.
În plus față de aceste trei valori ale etichetei, există și pictograme, dacă este cazul, referitoare la performanțele în condiții de zăpadă severă (3PMSF) și/sau aderența în condiții de îngheț (aceasta din urmă se aplică numai anvelopelor pentru autoturisme).
Cu ajutorul generatorului de etichete UE, puteți accesa valorile specifice ale etichetelor pentru anvelopele dvs. Continental.
Pentru mai multe detalii despre noua etichetă a anvelopelor UE (2020/740) vă rugăm să faceți click aici.