You are currently at our Romania website. We also offer a wide range of products with direct customer service in many locations worldwide.
All locations



Detalii tehnice

Aderență pe carosabil și manevrabilitate excelente, precum și siguranță la efectuarea virajelor.

Designul macro-bloc al umărului exterior al anvelopei oferă o suprafață de contact mai mare, care se poate adapta optim la suprafața drumului. ContiSportContact™ 5 oferă o aderență îmbunătățită la carosabil și, prin urmare, mai multă siguranță la viraje.

Distanțe mai scurte de frânare în orice condiții meteorologice.

La frânare, anvelopa are o frecvență naturală ridicată în compus. Polimerii cu lanț scurt din compusul Black Chilli al ContiSportContact™ 5 reacționează la această frecvență de frânare, asigurând astfel o absorbție optimă a energiei. Căldura rezultată scurtează distanța de frânare pe carosabil umed și uscat.

Consum redus de carburant și randament kilometric înalt.

La o viteză constantă, vibrațiile din compus sunt semnificativ mai mici. Polimerii cu lanț lung din compus pot elibera mai bine energia absorbită, având ca rezultat o rezistență la rulare redusă considerabil. Astfel, anvelopa rulează mai ușor și rămâne rece – pentru un randament kilometric mai mare și un consum redus de carburant.



Rezultate teste

Auto Zeitung

Revista germană Auto Zeitung a publicat în ediția 6/2016 rezultatele Testului Anvelopelor de Vară 2016. Dimensiunea testată a fost 225/45 R 17, vehiculul de test BMW 118d.

 

Rezultatul independent al experților din test pentru anvelopa ContiSportContactTM 5: Câștigător test

+ Cea mai bună la frânare pe carosabil ud sau uscat

+ aderență foarte bună pe carosabil ud

+ Conti este cea mai bună

-  rezistență la rulare destul de mare

Tehnologie

ContiSeal™ este o tehnologie dezvoltată de Continental pentru a etanșeiza daunele cauzate de obiecte ascuțite căii de rulare. În cazul penetrării unui obiect străin, cum ar fi un cui, schimbarea roții imediat nu e necesară, iar găurile rămân etașeizate chiar dacă obiectul ce a pătruns se desprinde.

ContiSeal™ e un strat vâscos și lipicios pe interiorul anvelopei. E aplicat în zona căii de rulare. ContiSeal™ închide 80% din înțepături și astfel reduce riscul de pană semnificativ. Anvelopele ContiSeal™ sunt marcate vizibil pe peretele lateral și sunt compatibile cu jantele standard.

ContiSeal și alte tehnologii se aplică anumitor game de produse / dimensiuni.

ContiSeal

ContiSilent™ e o tehnologie de reducere a emisiilor de zgomot dezvoltată de Continental. E concepută pentru a reduce zgomot interior indiferent de suprafața de rulare. Anvelopele ContiSilent™ sunt prevăzute cu un absorbant în interiorul anvelopei, o spumă poliuretanică, lipită pe zona căii de rulare cu un adeziv special. Indiferent de temperatură, structura spumei rămâne la fel. ContiSilent™ duce la reducerea zgomotului interior cu până la 9 dB(A), în funcție de tipul vehiculului, viteză și suprafață carosabilă.

ContiSilent și alte tehnologii se aplică anumitor game de produse / dimensiuni.

ContiSilent

Sistemul SSR e o tehnologie de rulare pe pană dezvoltată de Continental mai ales pentru anvelope cu secțiune transversală mică, tehnologie ce păstreazaă compatibilitatea anvelopelor cu jantele standard.

Principiul SSR se bazează pe un perete lateral ranforsat autoportant. În cazul unei pene, acesta previne ca peretele lateral să fie prins între jantă și carosabil și ca anvelopa să sară de pe jantă, ceea ce face ca roata de rezervă să nu mai fie necesară. Faptul că nu mai se transportă o roată în plus reduce greutatea vehiculului ceea ce îmbunătățește consumul de carburant. De asemena va elibera un volum de până la 80 de litri în portbagaj. Montarea pe toate cele 4 poziții e foarte recomandată chiar dacă nu e obligație legală, iar repararea lor nu e permisă.

SSR și alte tehnologii se aplică anumitor game de produse / dimensiuni.

SSR


Mai aveți întrebări?

Suntem aici.

Suntem bucuroși să vă răspundem la toate întrebările și să vă sprijinim cu expertiza noastră în anvelope.




Căutaţi un distribuitor?