Distanță scurtă de frânare și înaltă stabilitate în viraje.
În cazul unei sarcini mai mari, contactul anvelopei cu carosabilul se mărește, având drept rezultat distanțe mai scurte de frânare și o mai mare stabilitate în viraje.
Produse pentru Autoturisme / Autoutilitare / 4x4
În cazul unei sarcini mai mari, contactul anvelopei cu carosabilul se mărește, având drept rezultat distanțe mai scurte de frânare și o mai mare stabilitate în viraje.
Prin conectarea anumitor elemente, anvelopa dobândește o bună precizie la viraje și tracţiune optimă pentru plăcere la condus.
Un compus special folosit în anvelopă asigură aderență excelentă și rezistență scăzută la rulare.
În ediția din Aprilie a revistei Auto Bild Allrad (D) a fost publicat rezultatul Testului de anvelope de vară 4x4. Dimensiunea testată a fost 215/65 R16 H/V, iar vehiculul de test un VW Tiguan.
Testul afost realizat de Auto Bild Allrad
- pe Contidrom, Jeversen, Germany (teste carosabil ud) și
- pe circuitul Goodyear din SUA / San Angelo (toate celelalte teste).
Calificativul pentru CrossContactTM UHP: "recomandat"
Despre anvelopa Continental CrossContactTM UHP
+ distanță foarte mică de frânare mai ales pe ud
+ tracțiune excepțională pe noroi și iarbă
- acvaplanare mediocră
- performanțe la zgomot
- Preț
În ediția 3/2014, Gute Fahrt (D) a publicat rezultatele Testului de anvelope de vară SUV 2014. Dimensiunea anvelopei a fost 235/55 R17, iar vehiculul de test un VW Tiguan.
Calificativul pentru CrossContactTM UHP: "foarte bine - (Câștigător)"
Despre anvelopa CrossContactTM UHP
+ cele mai mici distaqnțe de frânare pe ud sau uscat
+ performanțe bune de manevrabilitate pe ud și pe uscat
+ rezistență la rulare bună
+ confort și emisii zgomot bune
- slab la acvaplanare
Revista germană Auto Bild Allrad (D) a publicat rezultatul Testului de anvelope de vară 4x4 2013. Dimensiunea testată a fost 235/65 R17 V, iar vehiculul de test un Audi Q5.
Calificativul pentru CrossContactTM UHP: "foarte recomandat" (Locul 1)
Despre anvelopa Continental CrossContactTM UHP
+ cea mai mică distanță de frânare pe ud
+ cea mai mică distanță de frânare pe uscat
+ manevrabilitate precisă
+ performanțe bune off-road
- zgomotul
- confortul
- mediocru la acvaplanare în curbe
Cluburile automobilistice ADAC (D) / OEAMTC (AT) / TCS (CH) au publicat rezultatele testelor anvelopelor de vară 2012 pe paginile de internet (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch). Dimensiunea testată a fost 215/65 R16 H.
Calificativ pentru ContiCrossContactTM UHP: "bine" (Locul 1)
Despre anvelopă:
+ foarte bine echilibrată
+ bună în special pe carosabil ud
Anvelopele cu performanțe ridicate la aderența pe carosabil ud (clasa A si B) au o distanță mai mică de frânare, așadar sunt mai sigure in condiții de ploaie. La fel ca și clasificarea pentru consumul de combustibil, clasa D nu se folosește iar pentru pentru clasa G nu sunt intenții de folosire.
Anvelopele contribuie cu până la 20% din consumul de combustibil al vehiculului, astfel încât, dacă doriți să rulați mai mulți kilometri cu un plin de combustibil, trebuie să alegeți anvelope cu o eficiență ridicată a consumului de combustibil. În plus, se va diminua si emisia de CO2. Se reduce rezistența la rulare, de exemplu, energia consumată când anvelopele se rotesc. Astfel, cu cât energia la rulare este mai mică, cu atât consumul de combustibil si emisiile de CO2 se reduc. Diferența dintre anvelopele clasa A si clasa G a etichetei EU, pot conduce la o economie de carburant de 6 litri in 625 de mile.
Acesta este zgomotul extern produs de anvelope și este măsurat în decibeli. Cu cât sunt mai multe bare pe etichetă, cu atât sunt mai zgomotoase anvelopele.
Utilizăm module cookie pentru a asigura faptul că vă oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru web. Faceți clic aici pentru a afla mai multe sau pentru a schimba setările dvs. privind modulele cookie.