Produse pentru Autoturisme / Autoutilitare / 4x4

stage_image1_lg

Tehnologie

Repararea anvelopelor

Repararea înțepăturilor

article_66w_image1

Un consumator nu ar trebui să încerce să repare o anvelopă deteriorată. Numai un specialist instruit poate, în baza unei inspecții minuțioase și cuprinzătoare a anvelopei, poate determina dacă o anvelopă poate să fie reparată sau trebuie scoasă din uz. Această evaluare ar trebui să ia în considerare istoricul complet al anvelopei, inclusiv de presiune, de încărcare, condițiile de funcționare, etc.. Dacă specialistul decide să repare anvelopa, atunci el ar trebui să urmeze cu strictețe toate standardele industriei naționale de anvelope în ceea ce privește procesul de inspecție și a procedurilor de reparare. Continental nu este responsabil pentru deciziile specialistului la repararea anvelopei.

REPARARE ANVELOPE SSR

Chiar și un specialist instruit poate fi în imposibilitatea de a recunoaște daune structurale interne la o anvelopă autoportantă (SSR) care rezultă din folosirea în condiții de subpresiune sau cu presiune zero. Astfel de daune nu pot fi vizibile pe suprafața căptușelii interioare sau peretele lateral, făcând astfel imposibilă determinarea dacă anvelopa este adecvată pentru a fi reparată. Continental nu recomandă să reparați anvelopele Continental SSR. Notă: Continental recomandă ca în cazul în care o anvelopă este returnată în garanție și motivul pentru incapacitatea produsului este în orice fel asociat cu o reparație, garanția devine nulă.

Această pagină folosește cookies pentru ca dvs. să aveți o experiență mai plăcută. Aflați mai multe aici