Produse pentru Autoturisme / Autoutilitare / 4x4

stage_image1_lg

Tehnologie

Reclamații garanție

Este ceva în neregulă cu anvelopele dumneavoastră?

Noi proiectăm și fabricăm anvelope premium pentru plăcerea dumneavoastră de a conduce în siguranță. Atunci când conduceți cu anvelopele Continental și considerați că este ceva în neregulă cu ele vă putem asista în furnizarea de sprijin profesional în soluționarea preocupărilor dumneavoastră.

Utilizați expertiza în anvelope pentru a investiga

Există mai mulți parametri care influențează nivelul de performanță optimă a unei anvelope. Pentru a vă ajuta în înțelegerea unora dintre cele mai comune deteriorari a anvelopelor am conceput un ghid de referință, care este disponibil pentru descărcare.  Totuși, nu există substitut pentru o inspecție fizică a acesteia efectuată de expertul dvs. local în anvelope. Acești experți tehnici sunt disponibili a vă sprijini la unul dintre punctele de vanzare ale partenerilor noștri. Vă recomandăm să faceți o programare pentru a vizita unul dintre ele cât mai curând posibil. Un bun punct de plecare ar fi magazinul de unde ați cumpărat inițial anvelopa (ele).

Bine de știut - politica de garanție

Toate anvelopele noastre sunt acoperite de politica noastră de garanție. Conform cadrului legal din țara noastră perioada minimă de garanție este de doi ani, începând din ziua în care ați achiziționat anvelopa. Cum garanția se bazează pe factura de vânzare (sau bonul fiscal) primită la momentul achiziției ar trebui să consultați mai întâi distribuitorul sau revânzătorul de la care ați achiziționat inițial anvelopa (ele). Dacă nu puteți face acest lucru, atunci vă recomandăm să vizitați un distribuitor sau revânzător de anvelope local - care ofera marcile noastre - pentru a va ajuta în soluționarea problemei de garanție.

Noi informăm și instruim în mod regulat distribuitorii noștri și partenerii de vânzare în ceea ce privește potențialele defecțiuni ale anvelopelor și procesele noastre de soluționare a reclamațiilor de garanție. În cazul în care comerciantul local identifică un defect al anvelopei, care face obiectul garanției producătorului ne vor aduce in atenție cazul în numele dumneavoastră. Vom face toate eforturile rezonabile pentru a sprijini distribuitorul local, cu o decizie rapidă și corectă privind reclamația dvs. de garanție.

Reclamații de garanție

Dacă aveți o reclamație cu privire la performanța unei anvelope vă rugăm să solicitați mai întâi compensare de la distribuitorul/revânzătorul dvs. - care, la rândul său, va lua legatura cu noi și / sau va returna anvelopa la noi în caz că este necesar.

Această pagină folosește cookies pentru ca dvs. să aveți o experiență mai plăcută. Aflați mai multe aici