Produse pentru Autoturisme / Autoutilitare / 4x4

stage_image

Servicii Media

Continental se alătură campaniei Global NCAP "Stop coliziunilor"

18/08/2015
  •  Diviziile de şasiu şi siguranţă şi de anvelope se alătură companiei de îmbunătăţire a siguranţei pe șosea prin montarea în dotarea standard a unor tehnologii de ultimă generaţie, în special în cadrul autovehiculelor din clasa subcompactă
  •  Global NCAP reprezintă structura centrală internaţională, cu sediul la Londra, Marea Britanie, a celor nouă organisme NCAP de testare a siguranţei noilor autovehicule de la nivel mondial
  •  Campanie de informare pentru a evidenţia importanţa ESC, a frânării autonome în caz de urgenţă şi a ABS-ului pentru motociclete, precum şi a presiunii corecte din anvelope şi a adâncimii corecte a benzii de rulare
  •  Începutul oficial al campaniei va fi marcat de un eveniment de lansare în  Brazilia, la jumătatea lunii noiembrie, pentru un număr mare de lideri politici din întreaga lume, reprezentanţi media şi directori de parcuri auto

Diviziile de şasiu şi siguranţă şi de anvelope ale furnizorului fruntaş din domeniul auto şi producătorul de anvelope Continental se alătură campaniei de informare "Stop coliziunilor" a Global NCAP, o iniţiativă a Global NCAP,
structura centrală internaţională, cu sediul la Londra, Marea Britanie, a organizaţiilor de consumatori NCAP din întreaga lume pentru testarea siguranţei noilor autovehicule. ANCAP, NCAP din Asia, NCAP din China, Euro NCAP, NCAP din Japonia, NCAP din Coreea, NCAP din America Latină şi
NCAP din S.U.A. şi Institutul de asigurări pentru siguranţa autostrăzilor (IIHS) definesc standardele pe care autovehiculele trebuie să le îndeplinească pentru a primi calificativul cel mai înalt privind siguranţa de cinci stele. În Europa, sistemele de evitare şi reducere a riscului de coliziune, precum sistemele de protecţie pentru pasagerii adulţi şi copii, sistemele de protecţie pentru pietoni şi sistemele de asistenţă precum Controlul Electronic al Stabilităţii (ESP), sistemele de frânare autonomă în caz de urgenţă (AEBS) şi sistemele de tempomat adaptiv (ACC) reprezintă o cerinţă de bază pentru a obţine acest calificativ. 

New content item

"De mai mulţi ani, punem în aplicare strategia noastră pe termen lung, "Viziunea zero". Cu ajutorul inovaţiilor şi prin îmbunătăţirea şi specializarea continuă a componentelor şi sistemelor noastre, jucăm un rol fruntaş în materie de îmbunătăţire a siguranţei pe şosea. Din punctul nostru de vedere, "Viziunea zero" include trei etape succesive: foarte importantă este evitarea deceselor provocate de trafic, iar apoi reducerea numărului de vătămări corporale la zero. Şi, de asemenea, să nu mai existe deloc accidente; în acest mod, ne putem îndeplini "Viziunea zero"," declară Frank Jourdan, membru al Consiliului executiv al Continental AG şi preşedinte al diviziei de şasiu şi siguranţă.

"De la introducerea obligatorie a centurilor de siguranţă, a ESC, a sistemelor de monitorizare a presiunii din anvelope (TPMS) şi a AEBS pentru autovehicule comerciale, numărul total de decese, de vătămări corporale şi de accidente în traficul rutier a scăzut considerabil. În concluzie, numărul total de peste 1,2 milioane de persoane care-şi pierd viaţa pe şoselele din întreaga lume în fiecare an este în continuare şocant de mare şi inacceptabil. Trebuie să depunem eforturi coezive pentru a reduce aceste cifre."

"Suntem încântaţi să fim partenerii companiei Continental în această nouă iniţiativă de promovare a sistemelor de evitare a coliziunilor şi a siguranţei anvelopelor. Pentru a atinge obiectivul Organizaţiei Naţiunilor Unite de reducere la jumătate a numărului de persoane care-şi pierd viaţa pe şosele până în anul 2020, trebuie să susţinem montarea sistemelor ESC, AEBS şi ABS pe motociclete, în special, în ţările cu o dezvoltare rapidă a sectorului auto din Asia şi America Latină. Campania noastră are drept scop mărirea gradului de conştientizare privind aceste tehnologii menite să salveze vieţi. În cazul în care putem accelera utilizarea acestora, vom avansa mai rapid spre o lume în care vor fi din ce în ce mai puţine victime ale accidentelor auto", a declarat David Ward, secretar general al Global NCAP.

 

Pe durata campaniei "Stop coliziunilor", Global NCAP şi partenerii săi, incluzând Continental, vor
organiza demonstraţii de conducere pentru a mări gradul de conştientizare privind beneficiile tehnologiilor de siguranţă care sunt deja produse pe scară largă şi pentru a încuraja adoptarea acestora şi în cadrul modelelor subcompacte şi compacte. Accentul regional se va pune pe ţările în curs de dezvoltare cu populație mare, în care se vând multe autovehicule din aceste segmente auto. În ceea ce priveşte tehnologia auto, accentul se va pune pe ESC, AEBS şi ASB montat pe motociclete, în timp ce, în ceea ce priveşte anvelopele, importanţa presiunii adecvate în anvelope şi a adâncimii benzii de rulare va fi de asemenea evidenţiată.

Nikolai Setzer

"Anvelopele reprezintă singurul punct de contact dintre autovehicul şi suprafaţa carosabilă. Toate forţele sunt transmise la nivelul suprafeţei carosabile prin intermediul unei amprente care nu este mai mare de dimensiunea unei vederi poştale. Într-o situaţie critică, anvelopa este cea care determină dacă autovehiculul se poate opri la timp – sau dacă urmează traseul în siguranţă în cazul parcurgerii unei curbe. De aceea, dorim să informăm cât mai mulţi conducători auto, din întreaga lume, referitor la beneficiile pentru siguranţă asigurate prin utilizarea anvelopelor de înaltă tehnologie umflate la o presiune adecvată şi cu adâncime corectă a benzii de rulare,” declară Nikolai Setzer, membru al Consiliului executiv al Continental AG şi preşedinte al diviziei de anvelope. "De acum înainte, vom poziţiona marca de anvelope premium Continental axată pe tehnologie şi mai aproape de obiectivul pe termen lung "Viziunea zero", un domeniu în care Continental, ca organizaţie, va beneficia de pe urma sinergiilor din portofoliul său extins de tehnologii de siguranţă."

Aşteptarea companiei Continental este ca evenimentele demonstrative ale campaniei "Stop coliziunilor" care vor avea loc de două ori pe an în ţări precum China, India, Malaezia şi Mexic să mărească gradul de conştientizare legat de beneficiile sistemelor de siguranţă de ultimă generaţie şi de tematica anvelopelor. Scopul este asigurarea unei îmbunătăţiri semnificative suplimentare a siguranţei rutiere la nivel mondial şi a unor reduceri constante ale numărului de decese, vătămări corporale şi accidente de pe şosele.

 

Campania "Stop coliziunilor" a Global NCAP va fi lansată oficial în data de 18 noiembrie 2015, cu o demonstraţie de conducere care va coincide cu cea de-a 2-a Conferinţă mondială la nivel înalt privind siguranţa rutieră. Motoul acestei întruniri a liderilor politici mondiali, a directorilor parcurilor auto şi a reprezentanţilor media va fi "A venit timpul rezultatelor" (‘Time for Results’). Campania "Stop coliziunilor" se va desfăşura prin intermediul site-ului web www.stopthecrash.org, care va servi ca principalul punct de contact, şi prin intermediul altor platforme incluzând hashtag-ul #stopthecrash pe platformele online şi de socializare ca de exemplu, Twitter, Instagram şi YouTube.

Alin Raicu

Marketing Manager

Continental Automotive Products SRL
Avram Imbroane, nr.9
300129 Timișoara

Telefon: +40 356 404 200
Fax: +40 356 404 371
@: alin.raicu@conti.de


Această pagină folosește cookies pentru ca dvs. să aveți o experiență mai plăcută. Aflați mai multe aici